NATURAL/PARTY

För en månad sedan ungefär så var jag och en kompis inne i stan för att lyssna på Patrik Isaksson (en av mina favoritartister förresten)! Så bestämde mig för att göra en look som passar både till vardags och till fest, enligt mig. Tog inte med ögonbrynsprodukterna då jag inte kommer ihåg namnet!
 
Sminkprodukter till looken:
LUMENE - ILLUMINATING AND SMOOTHING PRIMER
SMASHBOX - 24 HOUR PHOTO FINISH SHADOW PRIMER
MAYBELLINE - FIT ME FOUNDATION (110)
LOREAL - ''LA TOUCHE MAGIQUE'' PERFECT MATCH CONCEALER
LOREAL - TRUE MATCH POWDER (R2/C2 ROSE VANILLA)
ISADORA - POWDER BLUSHER (02 COOL PINK)
SMASHBOX - EYESHADOW TRIO (FILTER)
THE BALM - NUDE'TUDE
ISADORA - EYELINER (10 BLACK)
SMASHBOX - FULL EXPOSURE MASCARA
ISADORA - INLINER KAJAL (50 SATIN WHITE)
MAKE UP STORE - LIPSTICK (PLUMB)
NYX - MEGA SHINE LIP GLOSS (PINK FROST)
EYLURE - FALSE EYELASHES (N 100)

Kommentarer
Postat av: Sanna

så fin :D

Svar: Åh tack!
Amanda Aldén

2015-09-04 @ 22:19:08
URL: http://nouw.com/dreamspo
Postat av: Lina

Vart kan man få tag på The balm??

Svar: Hej! Jag beställer från cocopanda.se :)
Amanda Aldén

2015-09-04 @ 22:37:30
Postat av: mother earth

Så fin!!!

Svar:
Amanda Aldén

2015-09-05 @ 20:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback