MY MUST HAVES

Dessa produkter ligger just nu på min favoritlista! Känns också lite ovanligt att en av H&Ms sminkprodukter finns med, men som ni kanske redan vet så har de gjort om hela sitt sminksortiment. Deras smink ser inte lika billigt ut, vet dock inte hur bra allt är. Har enbart provat deras translucent powder hittills, som jag ÄLSKAR! Deras tidigare smink har inte varit bra, vilket är synd.
 
Högst upp från vänster:
Min älskade dagkräm från Loreal Paris, kostar 119:- på kicks.
Läppstift från Make Up Store, tror det kostade 180-200:- på kicks.
Translucent powder från H&M, 99:- (RIKTIGT BRA PRIS!).
Bästa paletten från The Balm, 399:- från cocopanda.se.
Nagellack från forever21, kostar runt 25 kronor.
EOS, kostar 89:- tror jag.
Smashbox trio (filter), tyvärr vet jag inte priset då jag fick den i ett paket med andra produkter från smashbox för ett paketpris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback