H&M // LIP DEFINER

Bestämde mig för att ge H&Ms andra sminkprodukter en chans, även om jag inte har så höga tankar om deras andra smink. Som jag skrivit innan så har jag provat deras translucent powder vilket har blivit en favorit.
Har applicerat denna läppennan över hela läpparna och det har suttit på i ungefär en timme nu, hittills sitter färgen fortfarande på, förutom i mina mungipor. Mina läppar känns lite torra, annars tycker jag pennan är helt okej. 
Kostade 49:-, man kan ju inte förvänta sig toppenpennor för det priset, men som sagt, helt okej läppenna hittills för det priset.

Kommentarer
Postat av: Mother Earth

Får testa HM:s produkter, du verkar ju veta vad du talar om när det gäller smink:-)

Svar: Lita bara på det jag sagt om pudret, resten är jag mycket skeptisk till.
Amanda Aldén

2015-09-08 @ 08:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback