MAC

Alltså jag har hittat mitt favoritmärke för läppstift och rouge tror jag. Dessa tre färgerna är så gudomligt fina på läpparna, vet knappt vart jag ska ta vägen.
Vi ska inte ens tala om detta rouge.. Har hamnat i himlen! Det är en så neutral färg, det blir så gudomligt fint på kinderna. LYCKA.
Har provat deras puder också som heter prep and prime, ville egentligen ha löspuder men det fanns inte. Är inte jätteimponerad av den produkten som jag är av de andra! Men wow.. Nöjd ändå!
Färg på rouge: Ladyblush
Färg på läppstift: Velvet teddy, brave, faux

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag ÄLSKAR Macprodukter! Bästa enligt mig! :)

Svar: Håller med!
Amanda Aldén

2015-11-11 @ 16:17:16
URL: http://knokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback