The bubbleroom event

Igår drog jag och några till Harrys eftersom det var ett Bubbleroom-event där för tjejer. Jag var förra veckan på ett Victoria Secret-event som jag var ganska (väldigt) missnöjd med, dyrt inträde, ingen bra goodiebag, oorganiserat med mera.. Därför gillade jag detta event bättre, det kändes mer professionellt!
Det kostade 170 kronor att gå in och då ingick två drinkar, en gratis klänning som man får hemskickad och en goodiebag som innehöll en till klänning, nagellack, hårspray, sun lotion, drinkrecept, lipsyl och choklad. Prisvärt och bra! Nöjd.

Kommentarer
Postat av: Mother earth

Vad kul att det var så lyckat. Ska bli kul att se sakerna du fick.

2015-04-09 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback