Stop this shit

Det absolut värsta som finns, jag skojar inte, det absolut värsta som finns är folk på facebook som skriver typ såhär ''OMG alla tjejer är fina som dom är, med eller utan smink omgomg älskar alla, jag bryr mig inte om hur någon ser ut omgomg visst har jag rätt?<3<33<33<33''. Det är inte det värsta, det värsta är tolvåringar som skriver typ såhär ''Omg du vet verkligen hur man tar hand om en kvinna, älskar dig'' ''Du är min gud!<3<3<333<3''. 
Dom skulle lika väl kunna skriva ''Omg hatar allt och alla'' så skulle dom få kommentarer som ''Åh herre mina gudar, detta är så sant<3<3<33'' ''Älskar dig!!111!11!''
1. Tror ni verkligen killarna bryr sig om det dom skriver? Oftast inte. Det mesta är kopierat skit som alla lägger upp.
2. Snälla, sluta vara så naiva.
Och nu så tänker folk säkert såhär om mig ''Den där jävla Amanda hatar folk för hur dom ser ut, gud vilken dålig människa'' Men det var ju inte det jag skrev, om man läser mellan raderna, men vet att folk tänker så i alla fall.
Tack för mig. Lägger upp samma bild igen, för jag sitter på svenskalektionen och har inga bilder. 
 
// Pontus approve

Kommentarer
Postat av: p.k

Pontus appr- Oh, wait. I already did.

Svar: Yes you did, Pontus..
Amanda Aldén

2013-01-30 @ 08:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback