2013 - Part 2

Man säger ju typ varje år ''Detta år ska slå förra året!'' men oftast är ju det en lögn, då det är samma trista år som förra året. Fast detta året känns som ett bra år, som att detta året ska slå 2012, och det krävs inte mycket för att detta året ska slå 2012. 
Efter redan 3 dagar känns det som att detta året kommer bli bra! På nyår umgicks jag med mina fina vänner, jag har börjat packa, har börjat kolla på en bra serie och så vidare. Jag vet, vi åker om cirka en månad, men jag har börjat packa redan nu, för jag är sån.
Innan gymnasiet började så var mitt liv ganska tråkigt, tills jag mötte mina nya fina vänner <3 Fast sommarlovet var roligt, umgicks mycket med Natta på kvällarna, så vi hade det mysigt!
En bra sak till som hände var att jag fick byta till RL, fabulous <3 (Med en underbar kille - Said Pontus himself)
Här är en fin sammanfattning av 2012:

1 och 2: Firade fina Hanna på Athena!
3: Bjöd Natta på trerätters!
4: Ja.. en bild haha
5: Nyårsaftoooon!
6: Joakim kollade på filmer från när vi va små, så sött!
7: Hade kul på mattelektionen.
8: Tacos med fina Natta och Lisa! 
9: Bjöd över Natta på en skitäcklig och extremt misslyckad dessert..
10: Mmmm
11: Natta och jag hade kul.
12: Roadtrip och hittade en lös ko!
13: Föreläsning med Joakim och Matilda!
14: Natta och jag hade kul i camwow..
15: Aa..
16: Ute och gick med Natta i somras, månen var finare i verkligheten..
17: Hittade en äcklig spindel.
18: Hittade Moses med Natta och Lisa, hahaha


Kommentarer
Postat av: p.k

Jag började i en ny klass med en underbar kille??
Ser inte det.

Svar: Ville inte lägga upp dom fula bilderna på oss, typ när du nyser. Tänkte på dig där, du skulle inte få ett bra rykte. MMMMM PRECIS, men skriver dit det ändå.
Amanda Aldén

2013-01-04 @ 00:44:57
Postat av: natta

Hhahahaha så underbart... MOSES!!!

Svar: Hahahaha jag vet ''mozeeez''
Amanda Aldén

2013-01-16 @ 07:36:17
URL: http://awali.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback