Hemmaaaaa!

Fint.
Trött och sunkig just nu..


Kommentarer
Postat av: p.k

Linnéa, jag älskar dig men om du bara kunde förstå
hur mycket du betyder för mej.
Saker och ting har varit jobbiga både för mej och för dej.
När jag sitter på Skolhemmet, då kände jag hur jag bara kan leva
men när jag sitter inne i mitt rum så tittar jag ut igenom mitt fönster
och fäller en tår för jag saknar dig så mycket
och har försökt att få tag på dig
men det känns som du inte bryr dig längre
men du ska veta att jag aldrig kommer att lämna dig.
Jag hoppas vi träffas igen,
men hoppas du vill träffa mej.
Vi ses. Ha det bra.

SAKNAT DIG, AMANDIZZ! <3 haha, random dikt!

Svar: Lars-JanJAG HATAR DIG OCH VILL INTE HA NÅGOT MED DIG ATT GÖRA
Skoja ba bru, saknat dig med Pontiz <3333
Amanda Aldén

2013-02-19 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback