Klagomål - X factor

Syftar just nu på Marie Serneholt och Ison eller vad han heter, mest Marie. Okej, första programmet sjöng en snubbe som kallade sig ovg. Hur oseriös var inte han? och hur oseriösa var inte gruppen som sjöng nyss ''Fest hos Abdullah''? Marie röstar Ja på sådana, men inte på dom som faktiskt är bra, som han killen i början av programmet idag som sjöng som att han var med i en musikal (Inte den första killen, men han var bra också). Då röstade hon nej, trodde detta programmet handlade om att ta med dom som är bra och seriösa och inte dåliga och oseriösa? Fast nu gick ju inte fest hos abdullah-killarna vidare, men vad spelar det för roll, Marie röstade ändå ja. Och det gör mig lack.
Nu säger jag inte att alla är bra, men dom som verkligen är bra borde få gå vidare. Sen när det är någon medelmåttig, så ställer sig Marie upp och gapar som att det var Rihanna på scen, överdriv inte. Grymt besviken på allt med detta program.
Och hur fan klipper dom ihop programmen? Hela tiden har dom olika kläder, ganska dåligt.
-
När det hade gått 45 minuter på första programmet så sa jag till pappa ''Va?! Har det redan gått 45 minuter?'' vad fick man se? Kanske max fem uppträdanden och resten var reklam. Efter detta avsnitt idag, så kommer jag inte kolla mer. Hejdå.
Stor tumme ner för X factor, tycker jag iallafall.
Nu ska jag kolla på Partaj, säsongstart, äntligen ett humorprogram som är bra, och snart börjar solsidan också. Äntligen.

Kommentarer
Postat av: mysan

Haft en bra helg? :)
kramar

2012-09-16 @ 21:18:09
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!:)

2012-09-18 @ 22:50:20
URL: http://www.sellwin.se
Postat av: Linnea

Gillar inte heller marie!

Svar: Inte jag heller, någon annan borde varit jurymedlem istället för henne!
Amanda Aldén

2012-09-19 @ 10:06:54
URL: http://girlinthewood.devote.se
Postat av: isabelle

Jag håller helt och hållet med dig!

Svar: Har slutat kolla på X factor nu, blir så besviken, man hade ju förväntat sig mer:)
Amanda Aldén

2012-09-24 @ 16:30:33
URL: http://www.issaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback