Ishallen for the very first time

Hur gick det? Så dåligt att jag borde skämmas.
Första gången jag skulle åka, min idrottslärare fick hjälpa mig in på planen och jag fick hålla i mig på kanten hela tiden. Jag gav upp, försökte åka tillbaka till ingången och sedan satte jag mig och tog av skridskorna..
Läraren försökte liksom peppa mig ''Men vi provar en gång till! Kom nu.'' Men jag totalvägrade, aldrig mer skridskor, jag farade för mitt liv där ute. 
Fast jo, nästa gång vill jag prova en gång till och fööööörsöka ta mig till mitten utan att bryta några ben.
Detta var dagens idrottslektion, misslyckad för min del.
Har redan lagt upp denna bilden, men spelar roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback