Fina minnen från mobilen

Vi har plankat.
Vi har haft matte med Christinas konstiga ställningar.
Vi har varit på Subway kanske någon gång för mycket.
Christina fick bära allas skit och slänga <3
Vi har ätit deras kakor på subway <3
Vi har varit i ishallen, fina (och typ konståkarna) Kajsa och Christina!
Tagit en obligatorisk spegelbild.
Jag har varit på kalas hos min lilla Kusin.
Mött Pontus för att åka buss.
Hittat moses i form av choklad med Natta och Lisa.
Umgåtts med fina vänner hos Christina.
Kajsa har öppnat en överfull läsk, once in a lifetime.
Fina grejer detta.
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så himla fina minnen! :D

Svar: Ja, underbart!
Amanda Aldén

2012-11-22 @ 18:31:10
URL: http://miixxy.blogg.se
Postat av: Anonym

Dessa kommer jag aldrig att glömma!! <333

Svar: Det står Anonym så jag antar att detta är typ Christina, hihi puss <3
Amanda Aldén

2012-11-22 @ 18:32:51
Postat av: Johanna

Älskar dig baby!
Vi för alltid :*

Svar: Love you!Ja, om jag inte får byta.. <3
Amanda Aldén

2012-11-22 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback