Let's Dance 2012

Deltagare detta året:

Pernilla Wahlgren
Pär-Ola Nyström
Helena Paparizou
Anton Hysén
Molly Nutley
Bengt Frithiofsson
Camilla Läckberg
Marcus Schenkenberg
Camilla Henemark
Anders Timell
-
Äntligen några som man känner igen, brukar oftast vara så att hälften av deltagarna har man aldrig hört talas om. Vem är Molly Nutley och vem är Camilla Henemark? Resten känner jag igen.
Varje år tänker jag ''I år ska jag inte kolla på skiten'' men ändå så sitter jag där och kollar, och skiten har plötsligt förvandlats till ett av mina favoritprogram.
Hittade alla bilder på tv4.se. Puuss.

Kommentarer
Postat av: Linn

gud vilken blogg! super cool asså!! kolla gärna in min blogg och om du vill så kan följa varandra via bloglovin? :D kram! <3

2012-03-31 @ 12:20:25
URL: http://lilso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback