10 saker du kanske inte visste om mig

  1. Vi börjar med det tråkigaste, jag är 1,67 lång.
  2. Jag är blyg till början, men när man börjar känna mig väl så är jag G-A-L-E-N.
  3. Jag ÄLSKAR att baka, men ska inte bli konditor.
  4. Min dröm är att flytta till stockholm och KANSKE bli journalist.
  5. Har också en liten dröm om att designa kläder (I new york).. men den drömmen ger jag upp direkt.
  6. Mina favoritämnen är slöjd och bild.
  7. Älskar att resa men älskar INTE att flyga flygplan..
  8. Har fobi för möss och råttor, kan börja gråta när jag ser en. Kan knappt tänka på det..
  9. Gillar inte att sola här hemma i Sverige, men i andra varmare länder så är det okej. Förstår inte meningen med det egentligen, haha.. Att bli brun, ja, men inget jag orkar slösa min tid på, haha..
  10. *Äntligen den sista..* Jag älskar att spela bilspel på typ Xbox, och andra spel, för jag är så töntig..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så mycket! :)

Kram!

2012-03-22 @ 15:44:39
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

BLARGH det där visste jag redan!

Lägg upp denna på facebook som profilbild! Där med basta! Orgasm

2012-03-23 @ 21:24:05
URL: http://awali.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback