''Ligger lutande tornet i Pisa i London?''

Just nu är jag gaaaaaaaanska lack, hittade en massa fint inne på ginatricot idag som jag ville köpe, men guess what? Jag måste spara alla mina pengar till stockholm, ''jag hoppas den här finns i stockholm'' sa jag nästan hela tiden. Men jag antar att det är värt det, mamma och jag ska ju spendera hela dagarna och bara handla, handla och handla! Grymt värt att spara alla pengar nu för att sen spendera ALLT i Estocolmo.
Rubriken? Vad är det med den? Ibland är jag blåst blondin utan att jag tänker på det, ''Ligger lutande tornet i Pisa i London?'' ''Vad heter huvudstaden i Amsterdam?'' ''Joakim: Mormor var väl i Jerusalem? Jag: Hon var väl i Israel?'' och jag lovar, det är inget jag är särskilt stolt över, jag är inte dum i huvet, bara när det gäller städer (fast jag är bra på geografi).
I'm sorry för dom fejkade smilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback