Min alldeles egna Ogilla-lista.

Sjunde himlen - lägg ägg.
Den perfekta familjen, ingen får gå utanför dörren förrän man gjort sina läxor, barnen gör precis vad föräldrarna ber dom om. Typiskt amerikanskt. Fast ändå kan man inte låta bli att kolla, det är ju så roligt.. tyvärr.
Happy ending, the big bang theory..
Såna här överdrivna amerikanska program. Känner att jag stör mig på typiska amerikanska saker idag. Gillar inte heller scrubs heller. Nej usch, blir mest lack på såna här program. Vill mest gräva ner huvudet någonstans när det kommer såna program.
Gladiatorerna.
Och Gry Forsell är programledare, what is this?!?! Dom borde haft Magnus Samuelsson som programledare, han heter så va? Det är som att en överviktig människa skulle vara programledare för ett träningsprogram, om ni förstår vad jag menar. Förresten är det läskigt med tjejer som är så muskliga, men om dom vill se ut så, fine.
ÅH NEJ, han på tv sa precis ''Jag ska läsa en bok för er om hur man röstar, jag fick den av pappa när jag var liten!'' Men eller hur. Som att man bryr sig om sånt när man är liten, riiiight. Detta var från Sjunde himlen. Nu är jag upprörd.
Fin bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback