Min önskelista 2012!

En aning tidigt, bättre för tidigt än aldrig, eller bättre sent än aldrig, körde min lilla egna där. Det är ju några dagar kvar till julafton och några veckor, men man kan aldrig bli för tidig med önskelistor! Så det så! Önskar mig såklart en iPhone, nu är det bara jag och två till i klassen som inte har! Men mitt abonnemang slutar i december 2012 tror jag.. Så får ha kvar mobilen ett litet tag till! Men det är lugnt, jag har ingen brådska. Detta är min alldeles för stiliga önskelista:
  • En iPhone 4s!
  • Massor med baksaker, karamellfärger, roliga formar och så vidare..!
  • Presentkort på mina favoritaffärer, det vill säga H&M och Ginatricot.
  • Parfym.
  • Bakböcker.
  • Kommer inte på mer för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback