Kan jag hitta den perfekta bikinin, tro?

Ja, det har jag. Och varför letar jag bikini, tro? Om mamma får tag på flygstolar så åker vi ner till Mormor och Stig på kanarieöarna en vecka! Nu får vi hoppas att hon hittar ett par biljetter! Sen till våren så kanske vi ska åka till New York, det beror lite på hur pappa jobbar. Därför kommer vårterminen gå lite fortare hoppas jag, niiiice! Dom har superfina bikinis på Nelly.com. Letade efter en skolavslutningsklänning där också, men Joakim tar studenten samma dag tror jag, och vi har massa gäster hemma på kvällen då, och vi vet inte om vi har tid att gå på min skolavslutning! Men jag tycker inte skolavslutningen är så viktig, även fast det är den sista! Då är jag hellre hemma och firar Joakims student, faktiskt! Kan ju kolla klänning iallafall, bara för att jag hittade den perfekta!
Bild från i somras, har verkligen INGA nya bilder på pappas dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback