Hoppsan, huppsan, happsan.

Orkar knappt blogga. Men gör det ändå. Allt som har hänt sedan mitt senaste inlägg:
- Skrivit ut min ansökan till gymnasiet och gett till Björn.
- Snö, snö, snö och lite mer snö.
- Sovt över med Nattasus.
- Imorgon ska jag hem till Nattasus.
Så Natta är det som gäller just nu, världens bästaaa! Så imorgon åker jag dit, och på dagen ska mamma och jag gå på stan och shoppa lite inför resan och lite annat. HAR JAG BERÄTTAT ATT MAMMA BOKAT ELLER?!?!?! MEN DET HAR HON! WIHOOO, Kanarieöarna till Mormor & Stig, skitniiiiice! Jag kommer ta med kameran, så ni kan börja tagga mina bilder redan nu, just sayin.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

2012-01-27 @ 22:13:53
URL: http://awali.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback