En liten sammanfattning.

1. Jag vill jobba på en tidning, helst en tjejtidning om några år! Har egentligen alltid velat jobba på en tidning, gjorde tidningar när jag var mindre. Aw..
2. Jag har inte alltid gillat smink, men nu gör jag det! Åååh vad jag gillar mitt rosa läppstift.
3. Jag gillar äpplen. Den var söt, så han fick komma med. Eller om det är en hon vet jag ju inte..
4. Min mobil. Jag är absolut inget mobilfreak, har aldrig varit en sån som älskar sin mobil mer än något annat. Det fjantigaste som finns är när man vägrar ge ifrån sig mobilen. Seriöst, det finns friljoner viktigare saker än din jävla mobil. Tänk på det istället. Och ett litet plus på kanten som kan avskräcka er som sover med era mobiler - Det skickas ut strålning ur mobilen som kan ge finnar. Nu kommer alla små tjejer sluta med att sova med mobilerna, så svårt var det. Jag har varit duktig på No-lektionerna, nu kommer jag få MVG. Vänta nu lite... varför sover man med sin mobil? Iallafall.
5. Parfym och klocka har vi kommit till. Ja, jag älskar min klocka, och min parfym är underbar.
Vet inte varför jag egentligen döpte detta inlägget till ''En liten sammanfattning.'', men här får ni en liten bild på saker jag gillar och så vidareee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback