2012 - Mina tankar

  • Måste komma in på vad jag vill på gymnasiet, fast det kommer jag! Är inte riktigt säker på vad jag vill gå, har 1000 tankar i huvet. Ena dagen vill jag bli journalist, andra dagen reseledare och tredje dagen polis. Känner att detta inte kommer bli så lätt.
  • Denna sommaren kommer jag bara slappa. Umgås med Natta, om hon inte har annat för sig. Dela på en hel vattenmelon och göra tunnlar, typ. Grilla marchmallows, HEJ NATTA. Och göra andra töntiga grejer, HEJ NATTA IGEN.
  • Varför har det inte kommit någon snö än? Fast det är ju bra, förra året var det ju jättemycket snö ute, usch och fyyyyyy! Tur att man (FÖRMODLIGEN!) åker bort en vecka till solen. Det var ju några år sedan vi senast var i Thailand!
  • Lalalala gott nytt undergångsår! Tjingeling. Nej, jag tror inte på sånt.

Kommentarer
Postat av: m

FRÅGESTUND, 100% ÄRLIG: FRAM TILL 00.00 INATT. FRÅGA PÅ, VAD SOM HELST!!

2012-01-02 @ 17:15:59
URL: http://www.wwhitetrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback