Onsdag 1/2 babblar på.

Hej, hej och åter hej. Vet ni vad? Det är bara 25 dagar tills vi åker, hur härligt?!?!
-
Var faktiskt i skolan idag, även fast jag var förkyld! Vi hade ingen idrott, så vi slutade en timme tidigare, lycka<3
Tagga so-prov på fredag, men eftersom jag är ledig då så gör jag det på måndag/tisdag.
-
Vet ni vad jag önskar mig när jag fyller år? iPad 2. Helt klart<3 Sen kan vi ju börja fundera på Macbook och lite så... hehe..
-
Var det nästa vecka vi har nationella i svenska eller?! Kommer inte ihåg. Men om det är nästa vecka så är det väl bara att tagga.. tagga, woho.. Man fick iallafall ha godis med sig på det ena, synd bara att jag har godis/chips-förbud. Får tugga på en vindruva, inte värre än så.
Tjenixen sixten världens finaste kamera<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Är de äldre kamerorna bra? :)

2012-02-01 @ 21:18:04
URL: http://cornwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback