Skolfoto imon, ''kul''.

Älskar skolfoton, eftersom man aldrig blir bra på ett, och för att man tröttnar direkt på det, därför är det alltid kul att ta ett nytt. Fast ändå inte. Det värsta är när man står där, och förbereder sig, liksom försöker hitta den rätta minen. Ingen aning om vad jag ska ha på mig(kläder vore kanske bra.... försökte skoja till det).
Ska nog titta efter kläder nu, så jag inte står där imorgon vid garderoben och får panik, inte kul! HOPPAS INTE JAG FÅR SITTA NER PÅ FOTOT, usch nej. Jag kommer få står längst bak, som alltid, haha.. Är ju jävligt lång, det är nog därför (räknas 1.67 som lång? ne, förmodligen inte..). Nu ska jag som sagt titta till min garderob, jupp.
Urfina mobilbilder från Stockholm, hihihöhöhhohoh. Jag visar er detta för att jag inte har några nya bilder ännu.



TITTA LINN, HHAHAH


Kommentarer
Postat av: linnsan

askul amanda. Min position äger också för den delen. Asskön. just so you know! du får ta och testa den

2011-09-09 @ 07:51:58
URL: http://linnhovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback