Dryg dag + chokladmuffins.

Som sagt, dryg dag. Men jag klarade av den tack vare mina läkerol som står i skåpet, är halvt beroende tror jag.. Har två läxor tills imorgon, kanske tre, det beror på om vi har matte tills imorgon, har vi det? spanska och engelska, låter... spännande. Bakade förresten chokladmuffins i fredags/lördags och dom blev helt underbaraaaaaa, ville bara säga det. Har inget att blogga om, SÅåÅÅå....... hehe, awkward... Nämen seriöst, har inget att blogga om, det är faktiskt inget att skämta om. Ska vara seriös exakt... NU. Sitter här och väntar på att makaronerna ska koka klart, drygar ut tiden. Så nu ska jag titta till...makaronerna. Hejdå.
Assnygg bild, verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback