Känner lycka genom sorgen

Idag är det julafton, mamma steker all julmaten och det betyder, vad gör jag? Lyssnar på Den svenska björnstammen och fotar lite överallt i huset. Bloggar lite, väntar lite, hostar lite. Nu ska jag lyssna på Mistletoe för första gången, bieberbelieber x10000, ELLER? Uschuschusch, no thank you. Och ni behöver inte kommentera nu, alla gillar inte samma sak. Dags att gå runt i huset och fotelifota lite.
Rubriken är från Svalkar vinden, och jag gillar den. Så detta är typ andra gången i mitt liv som jag skriver en sån rubrik, hehehe. Men det är ganska sant nu för min del, så hejdå. Nej, nu ska jag inte vara sån på själva julafton, är glad! Superglad. Men är inte superglad på allt och alla kanske, just sayin. Byta julklappar med Nattasus sen, om vi hinner ;) Hejdåååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback