Vandring + Paddling

I måndags vandrade vi 1,7 mil, det var... sjukt jobbigt, ett h-e-l-v-e-t-e. Igår paddlade vi lika långt, det var hemskt. Kunde knappt gå när jag skulle gå upp ur kanoten, hade ont i hela kroppen, det har jag fortfarande. Har ont i axlarna, låren, fötterna, höfterna.. Idag är jag hemma, har så sjukt ont i hela kroppen + att jag har jätteont i magen. Gissa hur många myggbett jag har? 10 myggbett? 15 myggbett? NEJ, 62 myggbett, nästan alla sitter på smalbenen(har fler myggbett säkert). Två sitter på halsen, ser ut som att en vampyr bitit mig.. Nu ska jag fortsätta titta på tv och dricka mjölk, lite Karlsson på taket! Lika bra varje gång, haha.
Jag var så trött igår att jag la mig vid 20.40.. trötter.
Bild på världens sötaste, tjockaste och finaste kanin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback