MY BUCKET LIST

Jag har under en längre tid funderat på att faktiskt ha en seriös bucket list, som jag på riktigt ska följa. Har genom åren skrivit ett tiotal, men som varit ganska oseriösa. Känner mig just nu ganska omotiverad och oinspirerad, men tänkte att en lista kanske får mig lite inspirerad igen! Här är ett litet utdrag:
1. Roadtrip genom USA. Helst upp mot Canada och sedan ner mot route 69.
2. Åka till Kina. Sett bilder från Kina och naturen ser så fantastisk ut, känns som att det är ett måste att se (och för att träffa Joakim såklart..)
3. Skriva en bok. Älskar att skriva, boken behöver inte ens publiceras! Det är ''känslan'' av att man skrivit något..
4. Se norrsken.
5. Åka till Australien.
6. Att se The big five, även fast tanken på det skrämmer mig lite. 
7. Simma med delfiner.
8. Besöka coachella.
9. Att ha en hund.
10. Designa mitt egna hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback