Vem fyller år idag???????

JOOO, för amanda fyller år idag, hurra hurra hurraaaaaaa!
Dom kom in vid typ halv 9, jag låg där helt vaken. Lite spänd som ett litet barn, haha! Jag kommer ihåg när jag var liten på min födelsedag och gick in till mamma och pappas sovrum och frågade några gånger under morgonen ''När kommer ni in?''! Jag har fått ett (ASBRA) objektiv, OC, Fjärrutlösare, bok om cupcakes(iih va sött), ett halsband med en uggla! Objektivet kostade nästan lika mycket som kameran, hihi jag har ett asbra objektiiiiiiiv! Lycklig! Alla gästerna kommer vid klockan 13, så det blir det lite kalas här hemma, hihi! Nu gör mamma världens godaste tårta, seriöst, världens godaste tårta! Vi ska äta smörgåstårta också, sen ikväll blir det mat inne i stan!
Tack för mig pusshej! BTWm objektivet är 55-300 mm. PLUS, på bilden är det jag igår, har ingen annan bild än :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback