Städning på G!

Städade nyss, nu lyssnar jag på musik och tittar runt lite! Alltså jag hatar att vara i mitt rum när det är ostädat, jag undviker verkligen mitt rum då! Men nu ska jag bara dammsuga också, ska fråga pappa om han kan göra det, haha.. Har ju varit duktig och städat, fast jag fyller ju år nu på onsdag.. vill ju inte precis ha ett äckligt ostädat rum då, haha! Förresten så har jag frågat mamma och pappa frågat om jag får byta rum med dom, dom ska fundera på det, hoppas hoppas hoppas!:D Fast vet inte själv än riktigt, får inte plats med alla mina grejjer då, har 10000000003 saker i mitt rum, sjukt.
Fråga inte om bilden, jag vet inte själv varför jag valde den, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback