Ny blogg, amandaalden.blogg.se!

Hade börjat tröttna på roosaskor.blogg.se, dels för att namnet är ganska tråkigt och tyckte allt jag skrev var ganska onödigt vetande liksom. På den här kommer jag skriva mer om saker som är intressantare, och det kanske betyder att jag inte kommer blogga så mycket. Inte för att jag inte gör något intressant, men man kan ju inte göra något roligt varje dag! Tänkte lägga in nya kategorier, vet inte om jag ska lägga in Stockholm, för ni har ju sett dom bilderna.. Om ni vill se dom igen så kan ni gå in på roosaskor.blogg.se! Uppdaterar om Stockholm där isåfall, så ni kan ju gå in på den någon gång ibland kanske om ni vill se stockholmsbilder.
Redigerad bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback