FYLLER SNART ÅR!

Om 6 dagar, imorgon 5 dagar.. Osv. Fyller 15, en liten skit är jag! Ja, jag skojade om det sista.. haha, tyckte det var lite kul.. HEHEHE. Iallafall, då önskar jag mig kamerasaker och så vidare!
Snart ska mamma och jag på Harry Potter del 2, vi såg ju del 1, och det var ju världens mest spännande slut på den första delen.. Så nu visas del 2 på bio, och vi är spändaaaaaaa! Vill se den nu!
Åååh, jag ville ju se scream 4 när den gick, och var jättespänd. Men skulle se den när den kom ut på film. Då läser jag på Paows blogg (enda gången jag läste hennes blogg typ...) vem mördaren är! Usch, det var lite elakt. Nu ska jag sluta skriva, lååångt inlägg!
Suddig bild på kanelbullar.. oh, jag visste inte att det var kanelbullar, trodde det var mask. Okej, misslyckat försök till att försöka vara rolig, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback