Dagens planer!

Idag ska jag packa en väska, för imorgon ska jag ju till min faster och sova där tills på onsdag. Har redan nämnt det men kan göra det igen ifall någon missade! Vet inte riktigt vad jag ska ha med mig, lite kläder, badkläder om vi ska bada och lite annat :D Det blir kul iallafall vet jag, det är det alltid där! Så ska nog börja plocka ihop lite saker då som sagt. Kommer nog inte blogga tror jag inte, beror på om jag tar med mig datorn isåfall! Kameran följer med iallafall, så.. jag tar med mig datorn. Jag bloggar på kvällarna om jag orkar. Låter som att jag ska vara borta en evighet typ, haha, nejdå!
Idag blåser det inte, ska nog gå ut och fota lite! Fast blir inget på mig, ser ut som skit, hihi.

Bild från stockholm, vi är påväg till Gröna Lund ;)



Kommentarer
Postat av: CEZZii

Är ditt smink djurtestat? Kolla listan över företag som testar sina produkter på djur i mitt senaste inlägg,( http://cezzii.blogg.se/2011/july/djurtestat-smink.html#comment )

DU KOMMER BLI FÖRVÅNAD!



Take care, love CEZZii ♥

2011-07-16 @ 15:17:36
URL: http://cezzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback