Ja, vad fick jag i julklapp?

  • Fisheyeobjektiv
  • Ny platt-locktång
  • Två säsonger av True blood
  • Två chokladaskar
  • Ny kudde (Jättestor och härlig!)
  • Baksaker (eftersom jag älskar att baka. Sprits och lite såna grejer!)
  • Två bakböcker
  • Två böcker, den ena är Ego girl av Carolina Gynning!
  • Olika presentkort
  • Pengar
  • Fick nagellack, läppglans och en söt burk som liknar en cupcake av Nattasus!
  • En assöt tårtspade som liknar en klacksko, haha!
  • En tavla
  • En ny klocka som jag ääääälskar!
  • Hårsnoddar, precis vad jag behöver, slarvar alltid bort dom andra..
  • En ring
  • Hårspray och torrchampo
  • Och till sist, en söt prydnadstomte!
Är supernöjd, tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback